Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja aina.fi-sivustolla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

Mash

Lue lisää: Mash.com

Tilaa uutiskirjeemme!

Tilaa säännöllinen lukupaketti maksamisesta, kauppiaspalveluista sekä digitaalisesta kaupankäynnistä ja pysy kaupankäynnin aallonharjalla.

Sähköposti*

Kauppiaan tietopankki

Tietoa palvelusta

Ryhdy käyttäjäksi

Tietojen käsittely

Tukimateriaali

Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su 6.00–23.00

Avainlippu: Suomalaista palvelua
op-ryhma-logo Olemme osa OP Ryhmää.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Diweiss pidättää oikeuden tarvittaessa muuttaa hintoja. Hintojen muuttuessa jo tehtyjen tilausten hinnat pysyvät ennallaan, mikäli kyseessä ei ole vakava virhe. Hinnat sisältävät aina arvonlisäveron.

Voit maksaa tuotteet heti tilauksen yhteydessä verkkomaksulla tai ennakkomaksulla maksamalla tuotteet tilille ennen tuotteen toimitusta. Myymälänoudon yhteydessä voit maksaa pankkikortilla tai käteisellä.

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjeenä. Tuotteen toimitusaika on noin 1-4 vuorokautta. Jos tilaus sisältää useampia eri tuotteita tai tuotteiden saatavuudessa on eroja, tilatut tuotteet toimitetaan useammassa erässä tai tilaus odottaa erikseen sovitusti puuttuvaa tuotetta.

Verkkokaupasta ei automaattisesti myydä eikä toimiteta tuotteita ulkomaille. Erikseen ottamalla yhteyttä voidaan sopia toimituksesta ulkomaille.

Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa näytölle tilausvahvistuksen. Asiakas saa lisäksi sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen käsittelyyn ottamisesta, mikäli hänen sähköpostiosoitteensa on lisätty asiakasrekisteriin.

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjeenä, kirjemaksut määräytyvät tuotteen painon mukaan. Toimituskulut ovat alkaen 2 €

Puzzukka Puoti -verkkokaupan asiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Tilauksen peruuttamisessa ja tuotteiden palautusta koskevissa asioissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus.

Tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen edellytyksenä on, että tuote on samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa. Ota yhteyttä tuotteen palauttamisesta mahdollisimman pian. Palautukseen tulee liittää lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti. 

Mikäli tuotteessa on vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Virheellinen korvataan pääsääntöisesti toimittamalla uusi tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, kyseeseen voi tulla hinnan alennus tai kaupan purku.

Diweiss / Puzzukka Puoti p. 0400 010463 tai info@diweiss.fi

Martinpolku 24 A 1, 41800 KORPILAHTI

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita